środa, 15 maja 2013

Modny Śląsk - fotorelacja

 W dniach 11-13 maja odbyła się druga edycja Modnego Śląska. Część naszej ekipy miała okazję uczestniczyć w tym wydarzeniu w ostatnim dniu przy okazji konkursu trendsetterów, w którym udział brała Karolina.

Na wydarzeniu, które odbywało się w budynku starego dworca w Katowicach, mogliśmy zobaczyć pokazy mody, prezentacje szkół artystycznych. W godzinach 12:00 - 16:00 na ul. Mariackiej 20 można było udać się do Showroomów projektantów projektu MODA NA ŚLĄSK.

backstage - Kamil

próba przed pokazem - Karolina
 Za kulisami:






pokazy: 




I film z prezentacji trendsetterów:


komentarz uczestniczącego (Karolina): Organizacja była na bardzo wysokim poziomie. Atmosfera panująca zarówno za kulisami, jak i podczas pokazu, była bardzo przyjazna. Cieszę się, że mogłam poznać blogerów ze Śląska, których blogi śledziłam wcześniej i utwierdziłam się tylko w przekonaniu, że to naprawdę sympatyczni i stylowi ludzie. W dodatku była to moja pierwsza wizyta w Katowicach i już wiem, że na pewno nie ostatnia. 
komentarz widza (Kamil): Ciekawa propozycja dla każdego blogera modowego. Inspirujące kolekcje młodych, zdolnych projektantów i sama idea - pokazać modną Polskę. Zdecydowanie na tak!


2 komentarze:

  1. Kamil - świetna koszula, Karolina - rozbrajający uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być super, szkoda, że mnie tam nie było... :)

    OdpowiedzUsuń