poniedziałek, 27 maja 2013

Snowcats

Kolejna stylizacja ląduje w zakładce "Outfits". 
Cieszę się, że studiujemy razem z Kamilem co najmniej z kilku powodów, jednym z nich jest, to że w przerwach między zajęciami mamy kilka (dosłownie) minut na zrobienie zdjęć. Ostatnio pogoda w Krakowie nie dopisywała, dlatego, gdy na chwilę wyszło słońce, skorzystaliśmy z okazji.

Moim ulubionym kolorem jest zdecydowanie czerń, każdy jej odcień dosłownie uwielbiam. Tym razem połączyłam ją z burgundem.

 
Szorty są moim ulubionym elementem każdego zestawu,
przede wszystkim dlatego, że są wygodne. Te kupiłam w second handzie
i pierwotnie były to długie spodnie, które obcięłam. W chłodniejsze dni przyda się marynarka,
kolejny element, który jest moim faworytem, ponieważ do każdego codziennego zestawu
dodaje odrobinę elegancji.

Na tle całej stylizacji wyróżnia się burgundowa, wiązana bluzka.
Kupiłam ją niedawno i z pewnością będzie można ją często zobaczyć w moich zestawach.

Koturny to świetna alternatywa dla niskich (jak ja :)) osób,
które chcą sobie dodać paru centymetrów, a przy tym nie cierpieć na ból nóg
po całym dniu chodzenia.



5 komentarzy:

  1. Świetne spodenki, a w tej złotej bransoletce po prostu się zakochałam. :) Mogę spytać, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, strasznie mi się podoba :( Ale podziwiam Cię za pomysł, ja nigdy bym na to nie wpadła :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz w burgundzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska torba, świetnie pasuje do koturnów, które podbiły również moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń